sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Ja sitten tyttö putosi. Pakkohan sen oli kun ei tarinakaan muuten etenisi.

     Lipsuilua, hapuilua ja itteni vihaamista. Konetta en oo taaskaan vaivautunut avaamaan, laiska kun oon. Koko tää joululoma menee päin persettä. Päivä päivältä vihaan itteeni enemmän kun pitää syödä joka ateria perheen kanssa. Oksentanu en oo kertaakaan. Ahdistaa ja nukkuminen ei onnistu ennen tunnin pyöriskelyä sängyssä. Kohta ei varmaan yhtään hiusta päässä jäljellä öisten kohtausten takia. Vaakaa ei ole joten ei voi tietää kuinka paljon painaa. Vielä enemmän ahdistusta. Läski läski läski minä. Huomenna vanhemmat menee töihin ja mummia on helppo huijata. Aamulla aina ennen aamupalaa 40 vatsaa, 10 punnerrusta, 15 kyykkyä ja 100 x-hyppyä. Lounaan jälkeen meen varmaan lenkille. Voin varmaan oksentaa ulkona. En pysty enää ajattelemaankaa mitään muuta kuin tätä. Kaikki muu unohtuu. Pitäis olla tarkempi asioiden kanssa. Kokeita kolme ekalla viikolla kun koulu jatkuu enkä yhteenkään lukenut.
     Liikaa tekemistä, liian vähän aikaa eikä ketään joka haluais tai jaksais kuunnella. Ei sen puoleen et mä mitään kertoisinkaan. Pakko vaan painaa. Pakko yrittää parhaansa vaikkei jaksais enää sekuntiakaan. Pakko juosta, pakko jättää ruokia syömättä. On vaan pakko. Viiltely vapaakin oon vielä. 1 kuukausi ja 9 päivää oon taistellu, ihan pikkasen vielä jos ees jaksais.

xxx



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3