maanantai 16. joulukuuta 2013

Why do I eat when I know I'll get hungry again?

     Inhottava, ällöttävä, läski, idiootti, tyhmä, itsekuriton paskiainen. Ei ole edes tarpeeksi sanoja kuvaamaan sitä mikä mä oon. Tämä päivä oli taas siitä päästä jota en ees haluaisi muistaa. Skippasin aamiaisen ja lounaan, ainoa hyvä asia. Koulun jälkeen lähdettiin kaverien kans Burger Kingiin. Ja tietysti mun piti syödä järjettömät määrät ruokaa. En osaa tehdä mitään oikein, yhtään mitään. Söin siis steakhouse aterian JA kit kat jäätelöannoksen. Mitääääh?!? Söin tietysti kun tällainen possu olen niin kaiken. Enkä voinut edes oksentaa vessoilla, frendit odotti siinä mua. Ja arvatkaa vaan riittikö tuokaan määrä. Käytiin Ginassa ja sitten suuntasimme minne muuallekkaan kuin MacDonaldsille... Siellä otin omenapiirakan (245 cal ja 13g fat!!!!) ja kahvin makeuttajalla. Oksetti järkyttävästi sen jälkeen mutta mä vaan söin. Pääsin himaan ja kun mutsi meni hakemaan siskoani mä suuntasin suoraa tietä vessaan. Sen jälkeen olo tuntui siltä kuin voisin pyörtyä millä hetkellä hyvänsä. En oo koskaan tuntenut oloani heikommaksi. Oli pakko syödä jotain.
     Vihaan itteeni. Oonko mä liian huolimaton. Mutsi nimittäin on koko päivän paasannut siitä kuinka olen täydellinen sellaisena kuin olen. Mikä multa on jäänyt piilottamatta. Nyt huolestuttaa, mun pitää laihtua vielä ainakin kahdeksan kiloo. En voi lopettaa nyt. Se olis sula mahdottomuus. Vielä on liikaa läskiä, pitää päästä eroon siitä, pakko. Oon nyt 26 päivää ollu ilman viiltelyä ja sen huomaa. Yöt menee itkiessä ja taistellessa tätä hirviötä vastaan ja ahmiminen karkaa käsistä. Alan jo vakavasti miettiä että onko parempi vuodattaa omaa vertaan vai tuhota koko kroppa oksentelulla ja kolmen tunnin unilla. Viime yönäkin nukuin noin neljä tuntia. En jaksa enää kauan esittää täydellistä, mun maski rakoilee jo ja mä en voi antaa sen murentua.
     Tarviin vaa'an joululahjaksi mutta en uskalla pyytää, vanhemmat lähettäis mut johonkin typerälle lääkärille. Enkä mä kestä kuulla sen suusta että oon liian läski  syömishäiriölle.

   Onko teilläkin näitä päiviä jolloin kaikki menee vain päin pe*****ä? Millon viimeks?

xxx
( PS. nää kaikki kuvat jotka on liitetty mun teksteihin on mun omia muokkauksia paitsi sen ensimmäisen tekstin ) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3