torstai 12. joulukuuta 2013

nobody stopping me...and hi

Uusi blogi, uudet ideat. Toivottavasti joku tätä rupeaa lukemaankin. Mulla oli ennen montakin instagram käyttäjää joille olen jo noi vuoden pälättänyt diagnosoimattomasta syömishäiriöstäni. Kyllä ja joo, olen taas yksi ihminen lisää jonka ainoa tehtävä on olla kaikista laihoin. Mutta ei kouluterveudenhoitajat tai lääkärit mitään huomaa. Jos ei ole todella laiha ei kukaan susta välitä. Päätin aloittaa nyt blogin kirjoittamisen kun olen sellaista jo pitkään miettinyt ja nyt uusin instagramin poistettiin "käyttösääntöjen rikkomisen" takia. Ärsytti ja masensi että menetin samalla paljon tukijoita siellä. Yksin olin taas. Pitää vähän tuulettaa tunteitaan.

Tänään oli hirveä päivä. Jo viides putkeen kun en ole voinut pysäyttää itseäni ennen kuin tungin vastani täyteen ruokaa. Ja siitä koituu aina sama rangaistus, siitä vain kumartelemaan posliinijumalaa. Käyn varmaan myöhemmin illalla lenkillä. Mulla oli myös kemian koe. Aika helppo mutta tulen panikoimaan silti miten meni siihen asti kunnes saan korjatun paperin käteen. Pahanlaatuinen perfektionismi on myös joka päiväistä.

Ai niin. Jos joku haluaa tietää niin mun mitat ja päämäärät: 168cm, painan 52kg, goal 42kg.

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3