keskiviikko 1. tammikuuta 2014

2014 is a New beginnig, you can chan - forget it

     Uusi alku, uusi mahollisuus lopettaa tää hulluus. Nii varmaan. Ei kiinnosta pätkääkään. Koko viime vuosi meni sumussa.  Tää vuosiki alkanu ihan hemmetin hyvin. Huomiset bileet ei ehkä järjesty ja mutsi huomas arvet mun reisissä. Bravo! Henkisesti romahin ku sain kaverilta viestin että ei ehkä saadakkaan sen kämppää käyttöön. Olin nii odottanu että kaikki olis hyvin edes yhen yön ajan. Ei jaksa enää tätä. Neljä kiloo oon varmaan läskistynyt loman aikana ja koe kirjat lojuu vieläki koskemattomina. Ärsyttää oma laiskuus, paastoomista tiedossa sillä sekunnilla ku koulu jatkuu. Pakko. Pudottaa. Painoo.
     Tuli saunan jälkeen kuistilla mieleen yhestä dokumentista: "Lost in a high society where utopian families give birth to instant lawyers. Lost in hallways lined with gold framed women, beautiful red roses and perfect smiles. And lost in a world where everything is so wonderful wonderful."  Jotenkin mä tunnistan itteni olevan siellä, täysin eksyksissä. Tietämättömänä siitä mitä tekis elämällä. Täydellisten kulissien takana missä kaikki on niin ihanaa. Täydellisten talojen, kuvien ja autojen viidakossa ympäröitynä kalleilla koruilla ja vaatteilla. Mukavissa perheissä missä mikään ei ole vikana. Äidit ei petä, isä on aina kotona ja lapset onnellisia. Hyvähän mulla on elää. Valheessa on hyvä olla. Tietysti.
     Antais vaa kaikki mun olla.


xxx


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3