maanantai 31. maaliskuuta 2014

     Eilisen tekstin sekavuus oli taas jotain täysin typerää. Tänään varmaan jotain samaa luokkaa. Sori. Väsytti vaan niin paljon etten pystynyt edes ajattelemaan selkeesti. Tullu nukutuks taas kahen viimesimmän yön aikana yhteensä vähän päälle seittämän tuntia, mutta ei se mitään. Tänään ehkä jopa kuusi tuntia, jos nyt jaksaa vaivautua. Koulu koulu koulu, kuka nyt sen takia nukkuis? Ehkä järkevät ihmiset. Mutta en mä.
     Ja se siitä kapinoimisesta mutsia vastaan, kiltisti tyhjensin pesukoneen, vein roskat ja laitoin pyykit. Ja lupauduin palauttamaan pullot huomenna... Mä olen heikko saamaton paska. Iskä ei enää edes sano mulle hyvää yötä. Mutsia ei oo enää vuosiin kiinnostanu. Ehkä mä jaksan vielä vähän aikaa, ainakin mun synttäreihin asti.


     Neiti Mia tuli tänään käymään. Oli mukavaa ja siskon synttärien leivosten jämät ja karkit tuli syötyä yhdessä, pitkästä aikaa. Mutta kuten aina ennenkin ahdistus kävi liian suureksi. Ei muuta kuin tyhjentämään itseni.
Valitettavasti se ei nyt ihan onnistunu. Aika nopeasti mun rintakehää rupes puristamaan hirveästi. Tuntu siltä että mun keuhkot olis puhkaistu ja ne painuis kasaan. Yritin nopeesti siivota ja päästä takasin olohuoneen sohvalle makaamaan. Hyi hemmetti se oli inhottavaa. Vielä tunti tän jälkeen mua oksetti ja vatsaan alko sattumaan. Ehkä tää säikäytti mua tarpeeksi etten enää oksentelis. <- valheita, en mä Miasta voi irti päästää.

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3