tiistai 25. maaliskuuta 2014

I lost myself somewhere during this journey

     Mä olen vaan niin heikko. Tänään fyysisestikkin, ei jalat vaan jaksa kantaa. Kädet tärisee ja meinaan nukahtaa bussiin työpäivän jälkeen. (Oon siis jo toista viikkoo TET:ssä jos oon unohtanu mainita.) Ehkä osasyyllinen se että nukuin viimeyönä kuus tuntia ja sitä edellisenä kolme. Tänään ehkä seittämän, jos aion pystyä jo tunnin päästä nukahtamaan. Ja se on hyvin epätodennäköistä. 
     Ainiin, tänään oli mun siskon synttärit. Joo olihan se kivaa ja mä en tehnyt kakkua vaan suklaa fondanteja. "Joko sä unohdit miten tuijotit läskiä reisiäs kaks tuntia kun sun olisi pitänyt kuunnella siellä kokouksessa." Inhotus mikä määrä suklaata, rasvaa, läskiä niissä on. Ja silti mä söin sen, koko jutun. "Ehditkö jo olla miettimättä sitä kuinka paljon läskimpi sä olit sitä naista töissä, oletko sä tosissasi syömässä ton ja työntämässä sen sun vatsaan?!?



xxx


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3