maanantai 31. maaliskuuta 2014

     Ehkä mun ei kuulu elää. Ehkä sen takia mä haluan kuihduttaa itteni kuoleman partaalle, ehkä sen takia mä haluaisin elämän joka bilettämisen, varastamisen ja huumeiden lomassa tappais mut. 

     Mä haluun tehä niitä virheitä joita normaalit teinit tekee, ei sellasia niinku terveyteni hukkaan heittäminen koska oksentelen. Mun suurin toive laihuuden jälkeen on bilettää, juoda ja tehä mitä ikinä mä haluan piittaamatta mun vanhemmista. Ne on kontrolloinu mun koko elämää, jokaikistä pienintäkin yksityiskohtaa ja mä en vaa enää jaksa sitä. Mutsin valitus ja huutaminen ei muuten enää satuta mua. Mä haluan rikkoo niitten vallan ja murtaa tän vankilan palasiks jotka mä heitän mutsin ah niin kauniiseen naamaan. Ja sen jälkeen mua ei enää kiinnosta. Mä yritän olla mahollisimman onnellinen joten älä yritäkkään tulla mun tielle.


#TeenageRebelWhoDoesNotGiveaFuck

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3