torstai 20. maaliskuuta 2014

Why do I try when I know I'm going to fall?

     Mä en jaksa enää mutsia. En jaksa elää neljän seinän sisällä, oon saanut tarpeekseni kiltin leikkimisestä. Mä en vaan enää pysty tähän. Piti mennä A:lle yöksi, H olisi ollut myös siellä. Mutta ei tietenkään. Kun mä onnistuin vihdoin työntämään tän tyypin pois mun päästä edes hetkeksi jotta voisin taas nähdä bestiksiä, siskoja, ei se tietenkään käy. En ole varmaan kahteen kuukauteen ollut kenenkään kanssa ulkona ja nyt käytiin leffassa. Olihan se kivaa mutta itkin noin tunnin verran ennen leffaa koska mutsi peru yön muualla. Ja syykin sillä oli niin mahtava, "kyllähän se tiedetään millaisiä ne kaksi ovat yhdessä, et sinä kuitenkaan saisi nukuttua. Kyllähän ne ihan hyvin kahdestaan pätjäävät. Jos siellä olisi vain toinen niistä niin pääsisit mutta et kun teitä on kaikki paikalla"
....
Et voi vittu olla tosissas. Ne on mulle niinku siskoja ja sä kiellät mua olemasta niitten kanssa tollasin syin. Kiitti vaan taas mutsi, kiitti siitä että ajattelet taas jotain muuta kuin itteäs ja sitä etten mä nolaa sua. Mäki sua mutsi.


xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3