perjantai 3. tammikuuta 2014

Feeling skinny? Oh hell no, I want to be drunk!

klo 00:22
     Päästiin mun kaverille. Mut ei ollu juomia. Saatana, oma puolen desin limoncello/vodka sekotus piti riittää. Ei se ehkä mitään. Oon mä kuitenki ilosempi kun eilen tai ilman mitään alkoholii. Hitonhitonhitto... haluun humalaan. Siinä tilassa ei kiinnosta yhtään mikään vitun päänsisänen ongelma, haluun vaan juhlia. (Anteeks mun kiroilusta mut en vaa jaksa)

edit klo 23:16
     Itseinhoa joka ei lopu. Kävästiin juoksemassa noin kolmen aikaan yöllä pihalla. Mäki olin mukana, huusin ja nauroin mut kuulemma oon silti aina se kiltti tyttö. Alkaa ottaa seki päähä. Oon aina SE kiltti tyttö/melkein jo aikuinen, kaikki sanoo niin. Mun vanhemmat, isovanhemmat, kaikki saatanan aikuiset ja mun kaveritki. Ainoo joka tietää ees jotain totta musta on minä. Mäkään en perkele kaikkee tiiä. Mut sen tiiän et jos ei olis tätä päähänpinttymää täydellisyyden pakosta nii en olis enää kiltti. Niitä pelottais jos ne tietäis yhtää mitään.
 ^päiväkirjasta tänään aiemmi

     Elinkautinen on hyvä sana kuvaamaa tätä. Vaik kuinka parantuis, joutuu silti koko loppuelämänsä pitämää huolta siitä ettei mee dieetille tai että äänet ei ota uudestaan haltuun. Ja ei välttämät parannu.


(thinspo, älä mee enää alas jos et haluu nähä)

 { mä en tietenkään oo noissa kuvissa mut siis kaikki mun editoimia }

xxx






2 kommenttia:

  1. Anonyymi7/1/14 21:44

    ''Elinkautinen on hyvä sana kuvaamaa tätä. Vaik kuinka parantuis, joutuu silti koko loppuelämänsä pitämää huolta siitä ettei mee dieetille tai että äänet ei ota uudestaan haltuun. Ja ei välttämät parannu. '' Tässä kohtaa pysähdyin hetkeksi miettimään. Et olis voinu paremmin asiaa ilmaista :( nimimerkillä kerran (vuosia sitten) syömishäiriön jo voittanu :<

    Tsemppiä sulle ihan älyttömästi! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori en oo aiemmin vastaillut kun konetta en jaksanut avata mutta kiitos ja tsemppiä sullekkin ❤

      Poista

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3