perjantai 24. tammikuuta 2014

Feeling better...or not?

     Viime ilta/yö oli paras ikinä. Mä unohdin kaiken ja me vaan tanssittiin. Oltiin mun kaverin kanssa yhessä tapahtumassa bilettämässä. En vaan pääse yli siitä kuin ihana tunne se oli. Bileet! Se oli täydellistä. En olis voinu edes kuvitella miten hauskaa meillä tulis olemaan. Pari muutaman vuoden vanhempaa jätkääki tuli juttelee meille. Luuli meitä niitten ikäsiks. Ja kaikki ilman alkoholia! Saavutus. Paras ilta pitkään, pitkään aikaan. Vielä aamullakin bilefiiliksissä.
     Toisaalta rupesin tänään miettimään tän koko jutun järjettömyyttä (taas kerran!). Päivällä mulla saattaa olla jopa ihan ok olo ittestäni, mutta sillä sekunnilla kun mut jätetään yksin ilman häiriöitä viha on suunnaton. Miten mä olen saattanu päästää itteni näin läskiksi?!? Miten... Yöt on ihan hirveitä. Jos en kato kolmeen asti kännykkää tai lue jotain niin pyörin sängyssä tunteja inhoten itteäni. Tai sitten kuuntelen mutsin ja faijan riitelyä alhaalla, kuten taas tänään. Nekin vois opetella nielemään vihansa niinku ne mulle on opettanu. No jaa.
     Ja ruoka postaus on tulossa, en oo ehtiny/jaksanu (LAISKA!) vaan vielä ottamaan kaikista kuvia.

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3