torstai 3. huhtikuuta 2014

You'll never be good enough

     Miksi mä edes yritän? Ei mikään riitä noille. Ne ei tiedä miten hankalaa on edes jaksaa tulla kouluun, tai olla tuhoomatta itteäni kokonaan. Ja mä yritän parhaani, mutta se vaan ei riitä. "Keskity paremmin, ja lepää enemmän niin jaksat keskittyä paremmin." No mä en pysty enää parempaan. Oon ylittänyt jo aikoja sitten mun suorituskyvyn.
     Saatiin tänään todistukset. Ja taas yks osotus siitä miten huonossa jamassa mun itsetunto on. Matikan numero oli ysi eikä kymppi ja meinasin romahtaa keskellä luokkaa. Keskiarvo 8.8, ei lähelläkään täydellistä. Ja tossa numeron laskussa ei ole mitään järkeä, koska sain kokeesta 10+. Ainoa syy oli se että olin ollut kuulemma todella väsynyt tunneilla. No mä olen pahoillani että olin silloin kipeä eikä mutsi antanut mun jäädä kotiin. Mä olen pahoillani etten voi välillä nukkua kuin kaksi tuntia koska pyörin sängyssä vihaten itteäni. Anteeks.

       (minä)
xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3