sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

My dreams are simple: booz, parties, friends and freedom

     Mä en pysty ymmätämään itseäni. Ei onnistu vaikka kuinka yritän. Ehkä mä vain olen paha ihminen, tuhma, tyhmä ja kaikin puolin täysin ällöttävä kusipää. En mä koskaan kuvitellut tekeväni mitään tällaista...
      "Someone has sent you a private message" Whisperistä. Mitäköhän se. Näppäilen suojakoodin ja klikkaan whisperin auki. Painan pientä puhekuplaa jonka päällä näkyy luku 2. "Hey, how are you doing?", lukee viesteissä. "Hey, and good :) you?" vastaan.
     Mun olisi vain pitänyt antaa olla. Tosissaan. Aloitin puhumaan sille 19 vuotiaalle kundille ja nyt se väittää että on rakastunut. Mä olen paha paha ihminen.
     Puhelin aukeaa ja vedän oikealle, suoraan whisperiin. Taas viestejä. Mutta sillähän on mun whatsapp... kuka se vois ees olla? "haha. And how u fell in love wid him?" Kirjoitan vastausta ja yritän karistaa ajatuksistani typerät ideat. Ei, mä tykkään toisesta. Unohda. "ohh baby...what's ur age" "15" valhe. Keskustelu lentää eteempäin ilman että huomaan mitään. Kunnes lähetettyäni kuvan kasvoistani saan vastauksen joka aiheuttaa liikaa perhosia vatsaan. "U looking pretty ... :* " 
     Keskustelu eteni taas, ja minäkin rupesin flirttaamaan. Haluan väittää etten tarkoittanut, tai ajatellut. Mutta sehän ei taaskaan olisi totta. Kaksi muutakin kundia tuli juttelemaan. Pyöritin neljä ihmistä tiukasti pikkusormen ympärille.. Ja minä rakastan sitä.
     Mä sanoin että olen tuhma tyttö, kyselin mitä he tekisivät jos tapaisivat minut. Sanoin ettei kukaan täällä ikinä edes ihastuisi minuun, omaa syytäni muttei sitä tietysti tarvitse kertoa. Lähetin kuvia itsestäni vähissä vaatteissa, vähentäen niitä vielä lisää. Muttei kuitenkaan niin pitkälle että he lopettaisivat haluamasta minua pitäen huorana. Ja aina kuitenkin vaikuttaen viattomalta ja aivan ihanalta, unelmalta. Samaan aikaan vakuutin yhdelle että rakastin häntä täydestä sydämestäni. Ja sitten kun tylsistyin, poistin muutaman kuvioista. Ne on epätoivoisia, ne haluaa minut takaisin. Ne ei ymmärrä, mulle ei olisi kannattanut ikinä puhua. Tällä hetkellä pelaan kahdella.
     Ja sitten flirttailen vielä kundeille ihan ulkona oikeassa elämässä. Hel**tti mun kanssa. Enkö mä osaa saata** elää normaalisti? Mikä muhun on mennyt viime kuun aikana... onko kaikki pakko viedä ihan rajoille asti....

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3