lauantai 5. heinäkuuta 2014

I can hear the wedding bells

Go!
Oh heaven knows we belong way down below
Sing! oh tell us oh we belong way down below
way down below
way down below
way down below
way down below
I've had better days, man
I've seen better days
I've had better ways, man
I know better ways

The Pretty Reckless (heaven knows)

     Puhuttiin oppitunnilla ryhmissä unelmavaltiosta. Keskustelu onnistui kannabiksen laillistamisen ja tasaveroisten avioliittolakien kautta kulkemaan kiusaamisen rangaistuksiin. "Kaikki koulukiusaajat nuorisovankilaan", sanoi yksi ystäväni. Ahdistus sisälläni kasvoi lähes kestämättömäksi, halusin karata paikalta ja vajota maan alle. Minä olen yksi niistä jotka aiheuttaa muille hirveän olon. Teen koulusta painajaisen ja saan heidät pelkäämään. Olen hirveä ihminen. Minut pitäisi tappaa, murhata, vangita, rankaista. Mutta kukaan ei tee mitään! Ja minä olen hirviö. Olin, olen, mitä helvetin väliä sillä on? Olen se sama tyttö joka löi, nauroi, pilkkasi, satutti ja nolasi sinut. Kahden vuoden ajan olin pahin painajaisesi. Enkä pystynyt edes pyytämään anteeksi, halunnut koska olen itsekäs. 

Father did you miss me?
I've been locked up a while
I got caught for what I did
but took it all in style
Laid to rest all my confessions I gave way back when
Now I'm versed to so much worse so I am back again
and He said
For the lines that I take I'm going to hell
For the love that I make I'm going to hell
Getting heavy with the devil, you can hear the wedding bells ring

The Pretty Reckless (Going to Hell)

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3