torstai 10. heinäkuuta 2014

A purge to stop the gain

Läski pikkupaska. Kyllä sähän se olet. Sä söit joten sä oksennat. Älä yhtään yritä vältellä, tiedät kyllä faktat. Senkin inhottava läskikasa. Katso nyt tota mahaakin, turvonnut ja pullistuu yli farkkujen reunan! Ja underarm läskit, kato nyt vittu hyvin miten inottava olet! Ja tuo seksikäs kaula joka on peitettynä rasvarulliin. Sä näät ne joten painu sinne vessaan ja oksenna!


     Mä kulken spiraalia alaspäin ja nyt se syöksy on lähtenyt taas käsistä. Olin jo aika hyvässä kunnossa, kyllä mä itseäni koko ajan vihasin, mutta välillä se unohtui. Oksenisin tänään pitkästä aikaa. Se haju on piirtynyt mun aivoihini ikuisesti, samoin kuin liikkeet jo automatisoituneet. Miksi. Mä. Teen. Tätä?! Haluan lopettaa tämän hulluuden mutten voi. Mä olen heikko. Astun peilin eteen. Puristan paidan helmaa nyrkkiin ja katseeni pyyhkii yli sen inhottavan näyn. Farkkujen reunan yli pursottaa läskiä, kyllä tuo on jo muffin top. Nipistän navan vierestä vapaalla kädelläni, selvästi lihonut. Löydän itseni samasta tilanteesta uudestaan ja uudestaan. Inhoten itseäni yritän rämpiä eteempäin.


     Iskä ja systeri tuli tänään himaan mummin ja ukin kyydillä. Ensin halusin että ne olisi tullut jo, mutta nyt kaduttaa. Mutsi ja iskä ei muuta tee kuin valittaa toisilleen jonka takia ne räjähtelee vähän väliä mulle ja siskolle. Täytyy olla taas vahva, Olivialla on aina lupa tulla itkemään mua vasten. Jos mutsi ja iskä huutaa vielä kerrankin Olivialle niin että se itkee, mä huudan takaisin. Ei ne vaan voi tehdä noin. Saatana.


xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3