torstai 26. kesäkuuta 2014

"Be yourself." But what if I can't? What if I have already died?

     I am disgusting and unworthy. No one should care about me, no one will. I'm fat and awful, disgrace to every sigle soul I meet. Fat tummy, huge thighs, disgustingly soft and ugly arms. Fat body and a flat butt. 



     Se ei jätä minua rauhaan. Esitän ettei se ole olemassa, mutta silti mä teen hidasta kuolemaa. En fyysisesti, vaan henkisesti. Mä olen pian kadonnut ja unohdettu, kuka edes pystyy säilymään ihmisenä tämä kaikki päänsä sisällä. Mua pelottaa; ja revin itseni vielä pienempiin paloihin. Mun sisällä on epätoivoinen eläin joka yrittää päästä anan luo, välittämättä yhtään siitä mitä tuhoaa mennessään.



xxx



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3