sunnuntai 23. helmikuuta 2014

What if it's all true? What if I really do deserve this? What would you say?

     "Terveisiä vankilasta! Täällä on ihan hirveää. Ruokaa tarjoillaan liian vähän ja ei pysty edes nukkumaan. Vartijat laittaa meidät uudestaan ja uudestaan stressaaviin tilanteisiin jotta pysyisimme kuuliaisina. Mutta me saadaan myös palkintoja! Ja kilpailu palkinnoista on tosi kova. Kyllä mä vielä voitan muut. Harmillista on se että vaikka meille kaikille on jo luettu elinkautiset, ne jotka on saanut eniten palkintoja saa kuolemantuomiot. En ymmärrä, vielä ainakaan. Urheilua järjestetään myös paljon. Tuntuu vaan välillä todella yksinäiseltä kun perhe ja ystävät on pitänyt unohtaa. Ei se kuitenkaan haittaa, mä ansaitsen tämän. Senhän takia mä täällä olen. Niinhän?"

^ Ana ja Mia. Mun yhestä tekstinpätkästä.

Koko yö tulee varmaan taas valvottuu. Läksyihin en oo taaskaan koskenu ja muutenki kaikki tekemättä. Päädyn sitte varmaan iskälle TETtiin. Ja perun vapaaehtosen hissan tutkielman. Ja saan mantsan aineesta kutosen. Hyvää työtä minä! Ei ihme että mutsi ja iskä kohtelee mua niinku olisin yheksän. Nukkumassa pitäis olla ennen kymmentä, herkkuja vaan lauantaisin ja ah, Girl Code on ihan väärä ohjelma mulle, menisin mieluummin siskon kanssa laskemaan pulkkamäkeä... Excuse meh?! Mä oon parin kuukauden päästä viistoista, meen riparille ja saan mopon. Mun kuuluu ottaa jo oma elämäni haltuun, saa mua ohjata muttei pakottaa. Kyllä mä tiedän että oon sekasin, ei mua väkisin tarvii pehmustettuun huoneeseen ruveta tunkeen.

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3