lauantai 22. helmikuuta 2014

Every thought is a battle, every breath is a war and I don't think I'm winning anymore.

     Yksi haluaa kuolla ja toinen on varma selviytymisestään. Mä en enää tiedä mitä mä toivon. Oon hukassa, kuka mä edes olen? Stressitasot on taas korkeimmillaan ja just sillon kun pitäisi toimia ja pystyä tekemään kaikki mä luhistun. Ahdistus iskee ja aivot pysähtyy. Mitä tapahtuu? Haluun olla laiha, haluun parantuu. Miksi, milloin, täh? Pitikö mun tääkin muistaa? Ripari, koulu, partio, mopokortti, TET, plus kaikki muu. Murrun ja taivun, en mä jaksa enää. Voisko joku ottaa tän kaiken pois ja päästää mut vapaaks?
     Saanko mä alottaa alusta? Laihdun, läskistyn. Oksettaa. Mun reidet inhottaa ja vatsasta en halua edes puhua. Millon mun käsistä tuli näin paksut? Henkinen suorituskyky, nolla.

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3