sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Älä mene sovinnolla

     Herään taas miettimään omas typeryyttäni. Olis mun pitänyt tietää paremmin, jos jonkun niin mun. Kyllä mun olis pitänyt huomata että tää kaikki on valetta. Anorexian ja bulimian valheita. Miten mä edes onnistuin olemaan niin tyhmä, idiootti. Niin tyhmä että lankeen tällaseen. Ei ei ei ei. Nyt oon jumissa tässä paskassa eikä mulla edes ole mitään kunnon ongelmaa. Vajaaälynen kun olen. Monilla muilla paljon paljon huonommin asiat ja mä täällä valitan. Ei monet saa edes ruokaa joka päivä ja mä tuhlaan sitä, heitän sen roskiin, viemäriin tai en vaan suostu syömään. Mikä mun ongelma on? Miksi mä en voi elää?

"Älä nukahda siihen hyvään yöhön sovinnolla"
Mä en enää aio taipua. Lupaan nyt että joku päivä oon vapaa, en anna enää muiden valheiden saada mua.

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3