keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kuka puhaltaa nyt?

     Mä murrun ja katoan. Mutta enhän mä voi. Ei läheiset kestäis, tai niin mutsi ainakin sanoo. Se vaan pahentaa mun oloa. Miten vitussa mun olisi tarkoitus jaksaa enää? Jaksaa mutsin jatkuva kuullustelu, se että työnsin kaikki ystäväni pois, ja se että olen vain kaikin puolin sekaisin? Mä en vittu jaksa.

Kello esillä, spittarit kiiltävät, starukset partaterällä viiltävät.
Bisse bisseltä, nallia lisätään.
Mikä on totta, onko totta enää mikään?

Mä olen väsynyt tieltä väistymään, kun tila tyhjällä me täytetään.
Puhetta, puhetta, puheen perään.
Kuka täällä oikeesti tekee mitään?

Prinsessoja ja astronautteja piti meistä tulla, nyt mekko riekaleina, laskuhumalassa.
Ei löytynyt onnee onnelasta.

Rakkautta etsitään kuin morsian mekkoa: käytetään kerran ja säilötään kaapissa.
Epätoivo ylläpitää mielenkiintoa.
Ota mut syliin, pitele, mut älä omista.
Ota mut syliin, pitele, mut älä omista.

Prinsessoja ja astronautteja piti meistä tulla, mut mekko riekaleina, laskuhumalassa.
Ei löytynyt onnee onnelasta.

Ajat vaihtuu ja viisarit liikkuu.
Iho vanhenee ja kasvot muuttuu.
Ennen syötiin lettuja, nyt lasketaan kaloreita.
Kesä -96 polvet ruvella, taloyhtiön hiekkalaatikolla. Äiti liimasi laastarin kun itkin, sanoi: "Anna mä puhallan"
Anna mä puhallan.
Anna mä puhallan.
Kuka puhaltaa nyt?
Kuka puhaltaa nyt?
Kuka puhaltaa nyt?

Prinsessoja ja astronautteja piti meistä tulla, mut mekko riekaleina, laskuhumalassa.
Ei löytynyt onnee onnelasta.


Sanni - Prinsessoja ja Astronautteja
^ kesän 2013 🎶 ja ah vieläkin niin totta

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos jaksat kommentoida niin tosi iso kiitos :3